W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

wtorek, 25 czerwca 2013

"Dieta nie cud"

Witam Państwa.
Odkąd udało się mi zrzucić 73 kilogramy minęły bite 2 lata podczas których nie przytyłem. Mam się dobrze i nie narzekam na formę. 
Swego czasu było o mojej diecie głośno w prasie i innych środkach masowego przekazu, wielokrotnie zarzucano mi nieunikniony efekt jojo z powodu tak restrykcyjnej diety. Efektu jojo jedna nie było i nie ma!

Ostatnie tj. 13 czerwca 2013 roku odwiedzili mnie reporterzy stacji TVN 24, którzy realizowali materiał dotyczący diet do programu "Czarno na białym"(w którym również brałem udział) emitowanego 18 czerwca 2013 roku na TVN 24. Materiał możecie obejrzeć w linku poniżej:


Ciągle powtarzam, że wszystko leży w ludzkim umyśle, wytrwałością i samozaparciem można na prawdę wiele zdziałać - czego życzę wszystkim walczącym z otyłością.

7 komentarzy:

  1. To jest możliwe! Już 3 rok jestem po diecie wprawdzie nie Balona a Gacy i wszystko opiera się na tym, że trzeba zmienić nawyki żywieniowe. Tyle w tym temacie. Jeśli chudniesz na diecie, to nie spodziewaj się, że po jej zakończeniu będzie można jeść bez ograniczeń. To jest chyba największa przyczyna jojo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawyki żywieniowe to jednak nie wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog zapraszam do siebie
    http://www.ar-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, że udało się Panu zrzucić tyle kilogramów ;) zachęcam wszystkich do opisywania swojej przygody ze zdrowym odżywianiem na www.forumdieta.pl ;) na forum również się nawzajem wspieramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pogratulować wyniku! A co do diety efektu jojo można uniknąć jeśli od razu po diecie nie rzuci się na słodycze i fastfoody. Najlepiej też stosować się do zasad zdrowej diety http://odchudzamy.net.pl/podstawowe-zasady-diety-odchudzajacej/ i wszystko powinno być ok. Jeszcze raz gratuluję, bo schudnięcie 73 kg to prawdziwy wyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny wynik. Ja w sumie planuję schudnąć jakieś 20 kg, ale jeszcze długa droga przede mną. Na początku miałam straszne problemy, żeby zrzucić choćby 1 kg. Dopiero po badaniach w tym miejscu http://www.euroimmundna.pl/nietolerancja-fruktozy okazało się, że to wszystko przez problemy z nietolerancją pewnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com