W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

sobota, 26 maja 2012

Dieta Balona w DDTVN

Witam!
Nadszedł oto ten dzień, w którym zobaczymy się na żywo. Dosłownie. W przyszłą środę 30 maja 2012 roku emitowany na żywo będzie odcinek, którego gościem będę ja. Opowiem kilka słów o Diecie Balona, którą jak powszechnie już wiadomo sam opracowałem i zastosowałem w praktyce. Występ przewidziany jest w godzinach porannych 9:00-9:15.

5 komentarzy:

  1. Grauluje!pelny podziw za odwage i determinacje :* ev.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Cię dziś w telewizji. Gratuluję determinacji, podziwiam za wytrwałość, odwagę i cierpliwość w dążeniu do celu. Jestem Twoją fanką i pozwolę sobie zadomowić się u Ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Ty fajny jesteś!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Krajanowi! Wytrwały jesteś, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com