W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

wtorek, 17 listopada 2015

Pomysł na szybki i nie tuczący obiad


Zazwyczaj nie planuję co będę robił na obiad w danym dniu, tak też było dzisiaj. Po wyjściu do sklepu stwierdziłem, że zrobię dzisiaj warzywa z makaronem plus pierś z kurczaka, którą osobiście bardzo lubię. 

Sposób przygotowania jest prosty i szybki. Warzywa wrzucam na patelnię, makaron gotuję. Natomiast pierś zostaje filetowana i usmażona bez tłuszczu na papirusie.
Warzywa wrzucam do ugotowanego i odcedzonego makaronu, wszystko to jest razem mieszane. Czyli jak widać żadna filozofia. 

Na talerzu wygląda to tak:


Pozdrawiam! 

1 komentarz:

  1. O to coś dla mnie :D nietuczące. Tym bardziej że przygotowanie takiego obiadu jest szybkie i nie wymaga sporo czasu. Lubię eksperymentować, i przygotowywac posiłki dietetyczne więc i ten na pewno też zrobię i wypróbuję bo wygląda bardzo apetycznie. A czy zamiast makaronu robisz z ryżem ? Jak smakuje ?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com