W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

środa, 26 lutego 2020

8 lat później: czy jestem zdrowy?


Skłamałbym gdybym zaprzeczył, że osiem lat temu po zrzuceniu tych ponad 70 kilogramów nigdy się nie zastanawiałem jak będzie wyglądało moje życie za tych kilka lat, czy będę zdrowy i jak to w ogóle będzie. Oczywiście, że się zastanawiałem, ale też mocno się tym nie obarczałem. Najważniejsze było bowiem dla mnie to, że udało mi się schudnąć. Resztę uważałem, że czas pokaże. Tak było wtedy. Ale jak jest teraz?

Przez te osiem lat odkąd schudłem nie badałem się bo nie było takiej potrzeby, czułem się dobrze, powiedziałbym nawet, że bardzo dobrze. Tak więc lekarzy omijałem. Oczywiście do czasu. Kilka miesięcy temu postanowiłem, że przebadam się dokładnie, doskwierały mi bóle głowy i chciałem to przebadać. Nie wiedziałem z czego może to wynikać, wykorzystałem ten moment w życiu jako pretekst do zrobienia wnikliwszych badań.

Skoro ból głowy to zacząłem od tomografii komputerowej, która nie wykazała niczego oprócz tego, że wszystko jest jak najbardziej w normie. Potem okulista, który wykazał, że na wzrok także nie mogę narzekać. Następnie badanie cukru, glukozy, tarczycy, hormonów i tak dalej, wszystkie wyniki mam w normie. 

Tak więc, czy jestem zdrowy? O dziwo tak! Z czego nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony. Utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że ścieżka, którą wtedy obrałem była drogą słuszną. 
Te osiem lat temu nie sądziłem, że po takim czasie po tak restrykcyjnej diecie w wieku 31 lat będę się tak wyśmienicie czuł. Na szczęście los mi sprzyja. :)

A co do bólów głowy to jestem jednym z wielu migrenowców. 

2 komentarze:

  1. no ale zeby migrena minela, wystarczy zmienic dite. Mowi byla pani od migreny. Wykluczylam do zera slodycze, kakao, torty, cukier w kazdej postaci i kiedys mialam 14 dni w miesiacu migreny teraz raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migreny odpukać nie mam już kilka miesięcy ;)
      Kakao nie jadam, cukru bardzo mało, tortów już w ogóle :D

      Usuń

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com