W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

niedziela, 3 lutego 2019

O tym jak prawie nie wjechałem na Turecką Republikę Cypru Północnego


Będzie trochę z innej beczki niż zwykle. W drugiej połowie stycznia wybraliśmy się na Cypr, dokładnie na jego północną część będącą pod Turecką administracją, do Famagusty. W południowej części Cypru (europejskiej) wszystko poszło z górki, kontrola paszportowa w Larnace przeszła bezproblemowo. Dopiero potem zrobiło się gorąco.

Tureccy celnicy na przejściu granicznym stwierdzili, że ja to nie ja, że dokumenty, które miałem wtedy ze sobą prawdopodobnie mogły do mnie nie należeć - uznano, że na zdjęciu nie jestem podobny do siebie. Wszelkie zapewnienia i tłumaczenia nic nie dały. Przypomniało mi się jednak, że mam ze sobą legitymację prasową, której początkowo nie planowałem ze sobą zabierać, ale uznałem, że może się przydać. To była moja jedyna i ostania szansa. Celniczka, która nas sprawdzała wnikliwie analizowała legitymację, którą jej podałem przez okienko na przejściu granicznym. Oglądała ją z każdej wręcz strony. Na moje szczęście uznano legitymację prasową i finalnie przepuszczono dalej przez granicę. Nie wiem jak długo to wszystko trwało, ale dla mnie to były wieki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com