W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

poniedziałek, 27 maja 2019

Dlaczego warto nie palić?

Chyba nie trzeba czytać statystyk żeby wiedzieć, że ogromna ilość osób jest uzależniona od palenia papierosów ogólnie mówiąc. Ani ile osób te papierosy zdążyły już zabić. Sam jestem osobą niepalącą, przez całe swoje 30 letnie życie wypaliłem może 3 - 4 paczki papierosów(gdzieś na jakichś imprezach, dla towarzystwa czy innych okolicznościach), w każdym razie nigdy mnie nie pociągnęły. Nie widziałem w tym nic fajnego i nadal nie widzę.

Tak jak już wspomniałem, sam nie palę, ale poniżej przedstawię kilka punktów "dlaczego warto nie palić?" wynikających z własnych obserwacji:

A więc dlaczego warto nie palić?
  1. Hajs się musi zgadzać. To oczywiste, ale paląc bezsensownie te pieniądze wydajesz, kompletnie bezsensownie. Przelicz ile na tym tracisz, po prostu policz ile na to wydajesz.
  2. Śmierdzi ci z gęby. O tak, palaczowi potrafi walić z ust, przypomina mi to zapach zakiśniętego makaronu. Może ty nie czujesz, ale inni z pewnością nie będą się czuli komfortowo w towarzystwie osoby, której wali z ust "trawioną" nikotyną.
  3. Śmierdzą ci palce. Nie czujesz jak od jarania śmierdzą ci palce?
  4. Jeśli jesteś nastolatkiem i palisz a starzy o tym nie wiedzą to na pewno wiesz jaki to stres. :D Rzucając palenie zaoszczędzisz go sobie, bo trochę lipa jakby cię przyłapali...
  5. Zdrowie. Ono najbardziej na tym cierpi, łapiesz zadyszki, masz usmolone płuca. To niewygodne.
  6. To samobójstwo, tylko z opóźniaczem. Coś dla osób, które  boją  się np. palnąć sobie w łeb, efekt będzie ten sam tylko, że trochę sobie poczekasz. Krótko mówiąc palenie zabija.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com