W rok czasu schudłem 73 kilogramy, a sposób w jaki tego dokonałem opisałem tutaj na blogu. Swoim przypadkiem i historią chcę zarazić innych pozytywnym nastawieniem i dać im motywację do działania. Pokazać, że nawet w dramatycznej sytuacji, można pozbyć się nadwagi.

czwartek, 6 czerwca 2019

Jadłospis po zrzuceniu wagi - gdy idę do restauracji

Po zrzuceniu swojej wagi owszem kontroluję się, ale nie narzucam sobie szalonych ograniczeń i czasami wychodzę na obiad gdzieś do restauracji. Tajemnica polega jednak na tym, że nie rzucam się jak rozwścieczone zwierzę na menu i nie wybieram największych i najtłustszych dań. Krótko mówiąc, do restauracji przychodzę zjeść, ale nie nażreć się brzydko mówiąc.

Najczęstszymi daniami jakie zamawiam w restauracji to ryby czy jakieś dobre sałatki. Stronię od potraw smażonych w głębokim tłuszczu czy np. rzeczy bogatych w panierkę lub takich, które wiem, że nie są dla mnie odpowiednie. Nie biorę też ogromnych porcji, osobiście wyznaję zasadę, że co za dużo to nie zdrowo. Czasami nawet proszę kelnera/kelnerkę o mniejszą porcję.
Takim przykładowym daniem jest to na powyższym zdjęciu, na którym znajduje się łosoś w sosie pieprzowym z bukietem warzyw. Bardzo smaczne i lepsze od sieciowych fastfoodów, które niestety są coraz modniejsze.

Obecnie gdy jestem na etapie utrzymywania wagi i formy to nie narzucam sobie takich restrykcyjnych zasad do jakich stosowałem się podczas odchudzania, oczywiście wszystko robię z głową. W życiu umiar trzeba zachować we wszystkim. :)

2 komentarze:

  1. Póki co, chcę schudnąć więc zamawiam catering dietetyczny z https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-warszawa Niestety nie mam możliwości do tego, aby codziennie przygotowywać dietetyczne posiłki. A ten catering naprawdę działa, bo waga idzie w dół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Dieta Balona | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com